SPP
  • Meny
SPP
  • Meny

  • Meny
  • Sök

Vårt erbjudande

Fonder Alternativa tillgångsslag Portföljrådgivning Förvaltning Storebrandkoncernens olika produktbolag

Hållbarhet

Vår metod Disclosureförordningen - Sustainable Finance Disclosure Regulation (SFDR) Hållbarhetsanalytiker Samarbeten Utmärkelser och index

Om oss

Aktuellt & Nyheter Stora intervjun Poddar Webbinarier Kontaktpersoner Personuppgifter och cookies Hitta till oss Klagomålshantering – Institutionella kunder
  • 08-614 24 50
  • E-post
  • Storebrand Fonder
  • Storebrand Fastigheter
  • Storebrand - Norge
  • Storebrand Asset Management - Norge
  • Personuppgifter & Cookies
  • LinkedIn
  • 08-614 24 50
  • E-post
  • Storebrand Fonder
  • Storebrand Fastigheter
  • Storebrand - Norge
  • Storebrand Asset Management - Norge
  • Personuppgifter & Cookies
  • LinkedIn
  • Meny
  • Om oss
  • Klagomålshantering – Institutionella kunder

Klagomålshantering - institutionella kunder

Vi uppmanar våra kunder att i första hand kontakta sin kundansvarig för att reda ut eventuella missförstånd.

Vår klagomålshantering för institutionella kunder

Med klagomål avses att en kund är missnöjd med en finansiell tjänst eller produkt och där kunden anser att bolaget inte tillmötesgått ett krav eller en begäran om rättelse i fråga om tjänsten/produkten. Generella missnöjesyttringar anses i detta sammanhang inte som klagomål. Ett klagomål skall alltid ske skriftligen via länken nedan.

Till Klagomålsschema

Till toppen av webbsidan
  • Storebrand Fonder
  • Storebrand Fastigheter
  • Storebrand - Norge
  • Storebrand Asset Management - Norge
  • Personuppgifter & Cookies

08-614 24 50

Öppettider: Vardagar 09:00--16:00

Kontakta oss

Medierum

LinkedIn

Copyright © Storebrand

Till toppen av webbsidan
  • Storebrand Fonder
  • Storebrand Fastigheter
  • Storebrand - Norge
  • Storebrand Asset Management - Norge
  • Personuppgifter & Cookies

08-614 24 50

Öppettider: Vardagar 09:00--16:00

Kontakta oss

LinkedIn

Medierum

Copyright © Storebrand